Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 17 marca 2010

Haft komunijny




Dawno temu...wyhaftowałam takie karteczki:).Do podkreślenia haftu użyłam błękitnych, metalizowanych nici...ale niestety mało na zdjęciach widoczne. Nie jest łatwo nimi haftować, bo okropnie się plączą....
Kiedyś haftowałam nićmi złotymi, ale całkowicie jakby "metalowymi", były dość grube...ale co to za męczarnia była...
Jednak efekt jaki dają jest naprawdę ciekawy.
Trochę Was - moi goście zagaduję starymi kartkami...bo mam pełno rozpoczętych prac...a i to przedwiośnie zimowe jakoś mnie nastraja sennie, bezsilnie.... ech...
Słonko potrzebne od zaraz, w dużej ilości!

2 komentarze:

  1. Krysiu chyba będziesz mieć klientkę :)
    zajrzyj do poczty :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastic website, I had not noticed galeriamisz-masz.blogspot.com previously in my searches!
    Carry on the fantastic work!

    OdpowiedzUsuń