Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 7 marca 2010

Zaszalałam z jajami:)


Mam nadzieję, że Roszpunka nie wypisze mnie z bloga- Bazarku Handmade...bo zaszalałam z kartkami, jajami i zakochanymi owcami:)
Tu wstawię jedną, żeby nie było,że nic...:)
Ale dzięki wsparciu Giny i Markosi poszłam za ciosem. Zapraszam do oglądania...
Jak Bazarek- to bazarek...a ja już chyba przekupką pełną gębą będę:)
Pozdrawiam wszystkich mnie odwiedzających serdecznie, dziękuję za miłe słowa, wsparcie i komentarze...
To naprawdę uskrzydla...prostuje plecy, by można było iść dalej...

3 komentarze:

  1. Nooo Zaszalałaś ale ja uwielbiam takie szaleństwa i takich "Wariatów", Szalej dalej Krysiu, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. i tak trzymać ! mi też się podoba !!! pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krysiu widziałam w Bazarku karteczki, piękne są :)

    OdpowiedzUsuń