Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 30 lipca 2010

Groch z kapustą, czyli narzuta skończona:)











Mam Wam tyle do pokazania, ale po kolei:
- narzuta skończona - mniejsza, pastelowa - jestem zadowolona z efektu, więc wykorzystałam ją jako tło do prezentacji:)
- dostałam niespodziewany prezent od Giny z Chałupkowa:)- czyli mam swoją królisię:)))) -(dziękuję Kingo) i jeszcze świecznik taki jak lubię.. i jeszcze coś..ale o tym w następnym poście...
- obiecana namiastka moich torebek szarych - z poprzedniego postu
- koty nie chciały pozować do zdjęć...:( to pokazałam Wam, jakiego mam trzeciego :)na półce....

Pozdrawiam wszystkich zaglądających w ten deszczowy piątek:)

5 komentarzy:

  1. cieszę się ,że prezent imieninowy przypadł Ci do serca :)

    pozdrawiam słonecznie na przekór pogodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krysiu kochana ! Narzuta cudna , już się nie mogę jej doczekać ...
    Buziaki serdeczne
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  3. Narzuta jest śliczna, elegancko wykonana, z delikatnym doborem kolorów, naprawdę miałaś "złotą rączkę" przy pracy nad nią. Króliś pasuje do narzuty, jak gdyby byli stworzeni dla siebie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny pledzik,,i w tonacji takiej samej jak mój, który wkrótce pokażę

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna narzutka. Jomo

    OdpowiedzUsuń