Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 17 lipca 2010

A miało być o torebkach:)))









Tak tak, o tych z szarego papieru, co sama sklejam, dziurkuję, szydełkuję do nich sznureczek, naklejam wycinankę z gazet i nie tylko..:) i czasami wkładam Wam do paczuszki:))na Pchlim:).
Ale tam...dla ochłody - chłodne błękity - narzuta, a jakże:)
I jeszcze moje różowe, śląskie niebo i kot na pralce....w oliwkach.
Jak to kot..:)
Mój szarak ma zielone oczy - co w rodzinie normalne, po mnie:)
Mam nadzieję , że kumacie.....wszystko przez ten upał...:)
Pozdrowienia z mojego okna Wam zasyłam:)

4 komentarze:

  1. Podziwiam Twoje torebki, Krysiu, mam taką od Ciebie, zachowałam ją na pamiątkę. Jest wyjątkowa, jak osoba, która ją stworzyła.
    W środku były cudne kartki z motywami morskimi.
    A wszystko razem -
    prostota,
    umiar,
    elegancja.
    Czyli Krystynka.
    całuski, Elka

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne widoczki masz z okna :)
    narzuta jak zwykle piękna :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    ps. ale ten kotek fotogeniczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, miło cię poznać.
    twój blog wygląda nieźle.

    wyjaśniać ten dobry praca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie tylko będę obserwować,ale będę też pisać, bo pięknie tutaj u Ciebie i cudowne rzeczy tworzysz. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń