Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 9 lipca 2010

Różowo i słodko:) dla panny B:)










"Mamo, skasuj moje zdjęcie..." prosi Miłek...
" bo tam jestem bez koszulki...:( ".
Hm...nie robiłam koszulek..jeszcze...:) ale bolerko..i owszem:)
Skończyłam to, co jakiś czas temu Wam pokazałam w zalążku.
Niestety..zdjęcia bez opalonej pięknej modelki, bo ta smaży się na plaży...:)
I dobrze..:)
Bolerko z długimi rękawkami, dorobiłam broszkę- kwiatek - symetryczny jak zwykle
( a miał być artystycznie krzywy..:).
Lato mamy piękne, więc bolerko na wieczorne tańce..jak najbardziej - do sukienek na ramiączkach, romantycznych, zwiewnych...ach, rozmarzyłam się:)
Buziaki dla Was.

7 komentarzy:

  1. Sama słodycz - coś naprawdę ślicznego! :) Jak modelka wróci zrób koniecznie focię.. przecudowne bolerko. Pozdrawiam po raz kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmmm...to bolerko niestety nie dla modelki..ale panna B. tez piękna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cuuudo ! piękne i romantyczne !
    panna B. będzie wniebowzięta :)

    pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze bolerko. Podziwiam talent mistrzowskich Rączek ;)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze bolerko i broszka :)
    Cukierkowo- landrynkowe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piekne rzezczy robisz, masz talent, oj tak :) To bolerko takie delikatne i prawdziwie letnie, przypomina mi chmurke lub jeszcz elepiej wate cukrowa...sliczne...

    OdpowiedzUsuń
  7. ...no...ja tylko takie kwitki potrafię na szydełku ;) ...bardzo zazdroszcze szydełkującym i chyba kiedyś się sama nauczę potrzebuję tylko nauczyciel.

    OdpowiedzUsuń