Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 22 sierpnia 2010

Dobre anioły potrzebne od zaraz...:)












Ostatnio jakaś fala wypadków przechodzi przez mój dom...
nie ominęła syna, niedawno ja uziemiłam się zdartym paznokciem na długi czas..a wczoraj biała kotka - Lala wypadła z okna- zwichnięte łapki, pęknięte podniebienie...lekarz...
Ale dziś już lepiej, dochodzi do siebie...i mam nadzieję na tym koniec smutków i dziwnych wypadków....

Taki anioł wisi koło mnie co dzień, gdy do Was zaglądam - oczywiście upolowany:)

A dokładam na prośbę niektórych z Was- wzór kwiatków szydełkowych na bluzkę.
To ten sam jaki pokazałam kilka postów temu- w sukieneczce córki.
Zrobiłam wówczas i dla siebie bluzkę, mam - a jakże:)
Gorzej z chodzeniem...za to pokażę zdjęcie sprzed kilkunastu lat, z rodzinnej uroczystości wyjazdowej(tylko cicho, sza...bo syn nic o publikacji nie wie:)..a ma tu 5 lat).

Wzór pochodzi z Sandry 6/91 r.
Mam nadzieję, że opis czytelny:)

Pozdrawiam niedzielnie, sierpniowo, upalnie.

2 komentarze:

  1. ja mam w domu kota podwórkowego pogryzionego przez amstafa sąsiadów...
    http://forum.miau.pl/viewtopic.php?f=13&t=116084&p=6331192#p6331192

    coś z tymi kotami jest...

    OdpowiedzUsuń
  2. zmartwiłam się wypadkiem Lali. Trzymam kciuki,żczę powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń