Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 20 sierpnia 2010

Lody czekoladowe z owocami leśnymi i bitą śmietaną:))








Tak mi się kojarzy ten kocyk - narzutka do wózka::)
Skończyłam i jestem zadowolona.
Mam nadzieję, że mały użytkownik, który pojawi się dopiero na świecie będzie miał takie słodko- czekoladowe życie:)
Pozdrawiam smakoszy kolorów:)

PS. Taką lalę upolowałam sobie- niby na wzór dużej Tildy,
a jednak nie:)- po prostu zaspokajam dziecięce marzenia- te szmatkowo-lalkowe:)...
"lepiej późno niż wcale...":)

4 komentarze:

  1. Krysiu, lalka jest inna niz tildy. Ładniejsza bo inna.
    A kocyk ... Ślivczne te Twoje kocyki.
    Maryna

    Nie mogę sie zarejestrować swoim nickiem na Twoim blogu, nie wiem dlaczego

    OdpowiedzUsuń
  2. apetyczna narzutka :)
    a lala śliczna !

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i lala i kocyk cudne! piękne kolory

    OdpowiedzUsuń