Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 19 października 2010

Szukajcie...a znajdziecie:))





Kilka postów temu pokazałam Wam bolerko, żałując, że nie mam już ani kawałka włóczki:(.
A jednak- znalazłam, zrobiłam broszkę- kwiat z potrójnymi listkami-
średnica 15 cm, czyli spora:). Mam nadzieję, że się spodoba, jak "pójdzie w świat":).
A już kończę następną chustę z mięciutkiego moheru włoskiego- kolor beżowy, jasny.
Tak się wkręciłam w te kwadraciko-kwiatki:), a zobowiązania leżą odłogiem.
Ok, od jutra wykańczam po kolei- jak leci wszystko.
Właściwie zaczęłam już dziś- od broszki:)

Dobrej nocy dla Was.

PS. Zapraszam Was do mojej znajomej Pille Palle.
Mieszka w Niemczech, pisze w innym języku a Jej dziadkami byli...Polacy:)
Czyli nasza dziewczyna:)
Popatrzcie jakie piękne rzeczy tworzy:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz