Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

poniedziałek, 20 grudnia 2010

99 kwadratów i jeszcze 30 w poduszce:)







Ufff,
mam maleńką przerwę i dalej szydełko:)
Moje-Wasze szydełkowe prezenty w drodze- bardzo szybkimi saniami wysłane:))
- a ja chwalę się ukończoną pracą.

Białe tło jest efektowne dla tylu kolorów.
Poduszka jest wsuwana - jako zapięcie wszyłam przezroczyste zatrzaski - działają:)
Wszystko waży 1,20 kg.

No to do następnej narzuty patchworkowej, szydelkowej:))..a ja lecę segregować małe, kolorowe kłębuszki, bo potrzeba mi ich baaaardzo dużo:))

Mam dziś w planie kruche ciasteczka....ale czy zdążę?
Dzięki za Wasze wsparcie duchowe...zdrówko już lepiej.
Buziaki dla miłych gości:)

8 komentarzy:

  1. Wszystkie twoje szydełkowe cuda mi się podobają, ale ten biały komplecik jest cudowny. zresztą jak już widziałaś sama zabrałam się za podobne wzór. Biel pięknie eksponuje kolorowe środeczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też najbardziej podobają się Twoje narzuty "na białym tle".
    Ta ostatnia jest po prostu prześliczna.
    Komplet z poduszeczką- super!
    Pozdrawiam, Elka znad morza

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam za upór i talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ pięknie Ci wyszedł ten komplet !
    cieplutki i przytulny ...w sam raz na długie zimowe wieczory :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jakie cudo! Pięknie! podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak "Was" czytam..az sie chce nastepne dziergac:)) dziekuje :))

    OdpowiedzUsuń
  7. I wish you and your family a Merry Christmas and good health in the new year ...
    to continue your great creativity :-)
    Happy Christmas
    ♥☼♥Barbara♥☼♥

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie bajecznie kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń