Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 29 grudnia 2010

Miłość niejedno ma imię..:))czyli czerwona poduszka:)










Czas świąteczny - to czas prezentów.
I moja córka postanowiła dać swojej miłości prezent wyjątkowy..osobisty.
A skoro miał taki być...wzięła przykład z mojej twórczości(gdzie przez lata mówiłam jej,  że wkładam w każą pracę cząstkę siebie) i wymyśliła czerwoną poduszkę. 
Ale wersji było kilka, najpierw miała to być aplikacja ręczna z kolorowych serduszek, potem być może jakiś haft..?
Ale..ostudziłam trochę jej zapędy- bo nie byłam pewna czy moja maszyna do szycia działa...poza tym córka od igły ucieka gdzie pieprz rośnie:)))
Ma to na co dzień, więc może się przejeść- zupełnie ją rozumiem.
Ale, od czego ma się pomysłową mamę?:)
Miałam w domu kawałek pięknej czerwonej bawełny, serwetka w kwadraciki wpadła mi sama w ręce na szmatkach- zostało tylko wyhaftować coś w środku i uszyć poduchę.
Tylko..okazało się dwoma dniami mozolnej pracy mojej córki...ale dała radę.
Mimo, że krzyżyki koślawe nieco- to naprawdę od serca.
Mnie zostało szycie...:))
I tak, do czwartej rano dziś szyłyśmy, piekłyśmy ciasteczka...gadałyśmy:))
Zjadłam nieco nerwów przy tym szyciu..bo 8 lat nie miałam maszyny w rękach, w dodatku bębenek zjada nitkę:) ale dałyśmy radę.
Nawet udało się duży zakład zrobić, żeby nie było zamków czy troczków.
Jak widzicie, kochani, zwierzaki chętnie z nami urzędowały- w nagrodę każde z nich dostało po czerwonej kokardzie z tej samej bawełny::))
I ciasteczka nawet się nie spaliły:)
Przepis TU:)

I taki oto wniosek:

miłość może góry przenosić:)

nawet nauczyć haftu czy szycia:))


4 komentarze:

  1. poducha super, ja ciągle mam nadzieję że znajdę czas na szycie właśnie pokrowców na poduszki...no ale niestety maszynę tykam tylko jak skracam komuś spodnie, bo tak czasu brak. Pięknie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj chantel:))
    Jak u Ciebie smacznie na blogu, mniam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze ta Miłość rokuje z takim poświęceniem :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna podusia taka walentynkowa

    OdpowiedzUsuń