Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 10 grudnia 2010

Oj oj, jaki pośpiech...a ręce tylko jedne:)




Kochani, pisałam kiedyś- uważaj o czym marzysz- bo może się spełnić?
No...to właśnie tak mam:))
Wymyśliłam sobie robótki szydełkowe - i teraz przed świętami wszyscy chcą na już- na prezenty różne moje wytwory.
Cieszę się i dziękuję a jakże...ale ręce jedne.
Bywa, że i one odmawiają posłuszeństwa.
No cóż kochane...nie młodniejemy z wiekiem...no chyba, że na duszy:))
I tak oto - na szybko powstaje narzuta - na białym tle.
Na zdjęciu połączona dopiero w jedną stronę.
Jeszcze trochę pracy wymaga.

Dziękuję Wam za miłe maile i pochwały:)
Zauważyłam, że ten biały wzór podoba się najbardziej.
Mnie też:)) aż do następnej jakiejś nowości:))
To uciekam do nitek dalej.

Dla Was śnieżne pozdrowienia, radosne jak płatki za moim oknem:)

7 komentarzy:

  1. Cieszę się Krysiu!
    I to jest wróżba na cały rok-dużo zamówień na Twoje dzieła:)))
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Krysiu , narzuta śliczna . Ty jesteś prawdziwą czarodziejką , słowo daję ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie, pięknie, kolorowo. Podglądam, oglądam i cieszę się, że jestem w kolejce /wcale nie ponaglam :]]] /. Sama dziubię " na już ", co jest lekko stresujące. Serdecznie pozdrawiam-Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  4. po pierwsze: nie mogę odżałować, ze jednak nie wzięłam tych lnianych zasłon:)))
    po drugie: bardzo mi się podoba wykończenie kwiatkami popielatej chusty, robię podobną na drutach, ale chciałam wykończyć szydełkiem. czy mogłabym nieśmiało poprosić o wzór??
    Pozdrawiam serdecznie. Iza

    OdpowiedzUsuń
  5. Izo, napisz do mnie maila, podam link do wzoru:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mate. Ten blog jest niesamowity. Co zrobić, aby wyglądać tak dobrze?

    OdpowiedzUsuń