Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 19 grudnia 2010

Zimno, szaro, ciemno....:(




Ech, taka pochmurna niedziela.

A ja w swoich przepastnych zakamarkach znalazłam rękawiczki męskie-
"tymi ręcami" robione jakiś czas temu na zamówienie.
Ale różnie bywa z humorami męskimi...i dziewczyna zrezygnowała z prezentu dla chłopaka...albo i z samego obdarowanego...:)
Tak więc rękawiczki szare, mięciutkie, ze wszystkimi palcami, długie- zostały u mnie.

Powiem Wam, że nie lada to wyzwanie dla mnie było zrobić na drutach wszystkie 10 palców:) ale dałam radę.
Jednak chętniej i szybciej(zdecydowanie:) robi się jednopalczaste.
Jeszcze szybciej na szydełku.
A już pobiegałam po blogach i bardzo podobają mi się wielokolorowe i wielowzorowe:) szydełkowe.
Ale o tym w innej bajce:).

Słonecznego tygodnia Wam życzę.

3 komentarze:

  1. no z pewnością cieplutkie są :)

    jak się czujesz Krysiu ? choróbsko pokonane :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne-ja do tej pory tez jedno polczaste-za takie zabieram sie tylko czsu cit za mało na wszystko

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno znajdzie się jakiś przystojniak, "pasujący" do tych rękawiczek!
    I na pewno doceni fajny prezent!
    Pozdrawiam znad morza. Cały dzień było słonecznie i bajkowo.
    Takiej pogody wszystkim życzę!
    Elka

    OdpowiedzUsuń