Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 21 stycznia 2011

Wiosenne kwiatki dla Madzi i pocztowe koperty cd. :))




Kochane moje:)
Na początku proszę o wyrozumiałość moje klientki patchworkowe- robota mi nie idzie....
na włóczkę muszę czekać:(, bo dostawa w pasmanterii ma być na dniach.
A jak ma być pięknie i na lata- trzeba zrobić wszystko dokładnie i rzetelnie:).

Co do kopert z recyclingu- cieszę się, że Wam się podobają i spieszę donieść...,
że poczta okiem nie mrugnęła:)))
Pytałam miłą Panią, czy aby nie przeszkadza nadruk- i nie ma sprawy-
papier to jest - więc spokojnie znaczki się naklejają:))
Czyli szyjcie dziewczyny i chwalcie się.
A...byłam osobiście z wysyłką, bo mój syn ogłosił strajk i bunt,
że będzie chodził z takimi kopertami- i owszem:) ale jak ja pierwsze wyślę... spokojnie:)
Jak już zaczniecie szyć:
-ja wykorzystałam kredowy mocny papier z pierwszych stron dobrych gazet babskich:))
-jeśli wykorzystacie strony środkowe- lepiej szyć podwójnie- czyli zszyć 4 strony- luźnym ściegiem.
No i jeszcze jedna rada:
-lekkie przesyłki raczej można wysyłać
-cięższe i grubsze- zbyt obciążają papier.

A na koniec- wiosenne kwiatki dla Madzi:))- zapewne pokaże Wam je na swoim blogu- do czego je tak potrzebowała "na wczoraj":))
PS. Nie muszę dodawać, że kwitnące drzewko jest ładniejsze w rzeczywistości:) i za dnia:)
Pozdrawiam i ...byle do wiosny:)

3 komentarze:

  1. Krusiu.... są cudne :)
    Chyba poproszę o więcej ;)
    Dziękuję! M.

    OdpowiedzUsuń
  2. te drzewko po prostu cudo! prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń