Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 18 lutego 2011

Dzień dobry- czyli Dzień Kota:) - każdego dnia!


I taki też będzie każdy dzień- mam nadzieję - nie tylko dla naszych domowych kociaków...ale i dla kociaków i psiaków, którymi opiekuje się Ori w domu Tymianka:)



Ori boryka się ostatnio z finansami dla swoich domowników i podopiecznych.

Jakiś czas temu stworzyła Sklepik pod Orionem - by podratować budżet.

Ale ponieważ w mediach siła - mój apel do Was- kochane moje artystki:)

Piszcie do Ori- by Wam udostępniła bloga - sklepik.

Podarujcie swoje małe rękodzieła na ten dobry cel.

Zasady działania będą takie jak np. w Artyści dzieciom.

Wszyscy kochamy zwierzęta - wiem, że nie muszę Was namawiać:)

I proszę- umieście linki na swoich blogach z taką informacją dla Waszych znajomych.

I ruszamy!!!!!!:)

w Polskę, Europę a może i dalej?- wirtualnie:))


A na zdjęciu- moja Lala w wannie:))a pod nią, w wiadrze ciepła woda.

No coż- nie mam pieca kaflowego, bo pewnie tam by się wylegiwała:))

Dziękuję, że zaglądacie do mnie, zapisujcie sie na Candy:)

Dobrego dnia dla Was i Waszych zwierzaczków:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz