Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 26 marca 2011

Okrągłe, kolorowe, klimaty szydełkowe:)










Kiedy w ręce wpadnie mi ładna bawełna...aż sie prosi o robótkę.
I w ręce wpadają mi czasem serwetki:)
Być może niektórych rozczaruję, ale uważam, że mam zdolności odtwórcze bardziej niż twórcze:))
Malowania obrazów jeszcze nie próbowałam, ale kto wie...być może bym była dobrym kopistą? :)
I tak- powstały z pięknej , perłowej, łososiowej bawełny trzy serwetki.
Patrząc na prototyp- troszkę zmieniłam wzory, pajęczynkę ubrałam w muszelki i jest inna:)

A dla polepszenia humoru - feria barw w stylu folk:)
Szydełkowe koraliki-kuleczki z różnych włóczek(zrobione już dawno) doczekały się prezentacji:)
Wykorzystywałam je do tworzenia korali, kolczyków, bransoletek itp.

Jeśli podobają się Wam moje serwetki i kuleczki- są dostępne:)- piszcie.

Lecę zaraz dorysować sobie wąsy, bo wybieram się na uroczystość zakończenia kariery Adama Małysza- przed tv, w domowych pieleszach, ale zawsze!!:))
Sobotnio zakręcona, pozdrawiam:))

1 komentarz:

  1. Krysiu !
    widać ,że u Ciebie już wiosna :) kolorowo i radośnie :)

    pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń