Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 10 maja 2011

Eco-koperty czyli innowacje cd;)




Jak wiecie, nadal wysyłam w świat moje koperty, ale przyszła pora na zmiany;)
Pocztowe panie z okienka zbuntowane lekko, z przekąsem i wielką łaską (kolejny raz) przyjęły córce moje listy: że szyte;(, kolorowe;( i znaczki podobno się nie kleją a pieczątek nie widać itp.
Moja rezolutna córka pyta grzecznie;
"A o ekologii Pani słyszała?,że teraz w modzie?"
I tym skutecznie zamknęła się buzia nadąsanej Pani;)
Ale ja, nie chcąc stracić zbuntowanych posłańców w osobach moich latorośli....zmodyfikowałam koperty- jest czytelnie i eco, lecz zabawy z maszyną więcej...;(
A miało być łatwo, prosto i tanio;)

A na osłodę polecam francuskie ciastka z czekoladą prawdziwą i herbatką zieloną z opuncją;)
Takie ciastka piecze bez chemii mój ulubiony od 25 lat piekarz -za rogiem;)
Pieczywo u niego fantastyczne i od zawsze pakowane w papierowe, szare torby.
Da się i eco, i ze smakiem? Tylko chcieć:)

Do miłego następnego razu;))

6 komentarzy:

  1. Koperty rewelacyjne i super eko, podziwiam....

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamietam mojego piekarza (teraz to juz jego wnuczek przejal piekarnie), wszystko pakowalo sie w szare torebki, obojetnie czy paczki, czy rogaliki, bulki, kolaczyki i nikt sie nie buntowal. Cukier kiedys tez kupowalo sie na wage a te szare torebki to moja babcia zawsze skladala i chowala na potem, no np. dziadkowi kanapke zapakowac lub jablek nabrac i zaniesc corce (czyli mojej cioci) do miasta...tak to kiedys bywalo i nawet cokerki byly na wage pakowane w takie szare ale male torebki...
    Tylko tak dalej, eco gora :) TAK TRZYMAC !

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaa, panie na pocztach bywają irytujące. Dobrze mieć takie wypróbowane miejsca, w których się zawsze kupuje i wie, że tam są pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł z tymi kopertami! Wyglądają baardzo ładnie i świetnie je wykonałaś :) Dużo roboty, ale efekt świetny!

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny pomysł:)a pani na poczcie -zero kreatywności:P

    OdpowiedzUsuń