Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 6 maja 2011

Życie niczym patchwork...czyli "żyj kolorowo";)







Już wiem, czemu lubię patchworki-przypominają nasze życie; biało-czarne zazwyczaj, niczym dzień i noc...
Tylko miejscami pojawia się kolor szczęścia, smutku, miłości, radości...nadziei...

Moje poduszki szydełkowe w formie kwadratu i z kwadratów;)które jakoś długo nie chciały się skończyć- niebawem dostępne będą w pewnej ciekawej galerii;)

A ja uciekam do moich ciągle zaległych prac;)- równie kolorowych;)

8 komentarzy:

  1. Piekne!A ja jako mloda dziewczyna bylam na spotkaniu z moim w tamtym czasie ulubionym autorem Aleksandrem Minkowskim i pamietam, ze powiedzial on, ze zycie jest jak ciasto z rodzynkami-wszedzie ciasto tylko niekiedy rodzynka.Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak u Ciebie kolorowo, nawet sama Pani Wiosna moze tych barw pozazdroscic, a ja zazdroszcze tych zlotych rak i Twoich niesamowitych umiejetnosci :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. PIEKNE ALE MNIE BARDZIEJ PODOBAJA SIĘ TE JASNIEJSZE

    OdpowiedzUsuń
  4. You show wonderful Colors ~ great work !
    Have a nice weekend.
    ♥ڿڰۣ♥ಌڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥
    Happy stitching
    ♥☼♥Barbara♥☼♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Te białe są cudowne, takie optymistycznie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sama szydelkuje ale jestem pod wielkim wrazeniem , poduszka narzuta, poduszki sa cudowne , tak jak nasze zycie, tylko ze zycie czasami ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń