Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 23 czerwca 2011

Chmury i burze w kolorze lawendy:)




Niby w czerwcu burze to normalne, ale wszystko z umiarem- prawda?
Chmury w kolorze lawendy i atramentu często wiszą mi nad głową - wtedy bez kawy ani rusz...
A jak lawenda- to przedstawiam Wam dziś śliczne woreczki Kingi.
Już bardzo dawno temu wygrałam Candy i dostałam od Niej takie cudownie pachnące, z kwiatami lawendy, która uchroniła moje zbiory włóczkowe przed molami skutecznie:)
Kinga teraz wypoczywa...ale przeciez możecie zajrzeć do Jej Chałupkowa w poszukiwaniu lawendy, lalek szmacianek, decoupagu i innych fajnych rzeczy, które tworzy:)

A ja macham do Was nieco zmęczona upalym i dusznym dniem Bożego Ciała.

2 komentarze:

  1. Śliczne woreczki, i cudowne widoki, bardzo lubię letnie burze, wręcz uwielbiam ale w większości kiedy jestem w domu :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Byliśmy z mężem wczoraj w Gliwicach,poza innymi wrażeniami przyznam,że niebo robiło na nas takie właśnie szczególne:) Zwłaszcza, jak błysnęło, huknęło i lunęło. Na szczęście byliśmy już wtedy w drodze do domu, w naszym wiernym autku :)
    Piękne te kolory nieba uchwyciłaś:)

    OdpowiedzUsuń