Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 24 czerwca 2011

Początek lata pastelowy:)





Oj, wianków świętojańskich dziś nie plotę(być może to błąd:))
ale nowe, pastelowe kółeczka niczym kwiaty ...i owszem.
Kolejny początek projektu narzuty patchwork do zatwierdzenia dla miłej i cierpliwej osóbki.

Oj, dostałam wczoraj trochę po uszach, za opóźnienie spore w realizacji zamówień...
ale tak czasem bywa, że łapiemy 10 srok za ogon, zamiast skupić się na jednym projekcie.

No to dla Was dziś życzę znalezienia kwiatu paproci:) i buziaki księżycowe:)

5 komentarzy:

  1. cudne są te Twoje kwadraciki i kółeczka - jestem zakochana

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie to bardziej w róż uderza niż w pastele, ale i tak cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochanie, nie czarujmy z tymi wiankami :)))))Nasze już popłynęły :)))Buziaki na pociechę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory jak na poczatek lata przystalo :) Jak ja bym chciala tak umiec dziergac jak Ty, o jejku, ale jakies tam koleczka i kwadracicki wypoce. od wiekow sie zabieram za nauke, kupilam trzy podreczniki, szydelka, wloczke i co, ano zawsze cos pilniejszego sie znajdzie :)
    Kolorowego weekendu Ci zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Lewkonio, nie o to, nie o to;))
    Ty puściłaś wianek na wodę ze światłem świecy i znalazła Cię druga połówka jabłka...:)

    Ja niestety zapomniałam o świetle i mam już dość mroku wokół:(.

    Co do narzuty- róże, wrzosy i szarości miały być ...i są:)
    Bardzo dziękuję Wam, że mi tak kibicujecie, miłe moje;)
    Kółeczka i kwadraty proste są-dlatego do znudzenia je robię w kółko:))

    OdpowiedzUsuń