Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 26 sierpnia 2011

Kogel - mogel z bitą śmietaną i pistacjami :)







Szydełkowa , patchworkowa narzuta z dużych kwadratów skończona jakiś czas temu, ale ten upał....jakoś nie pozwala mi jasno myśleć i pracować:)
Nie, nie narzekam, ale zbyt duszno, jak dla mnie- pogoda burzowa mi nie służy:(

No, to jak o pogodzie już było:))to do kompletu poducha:)
I tyle gadki na dziś:)

Reszta na zdjęciach, pozdrawiam upalnie z mojego okna:)

11 komentarzy:

  1. sliczny zestaw kolorow
    podziwiam za pracowitosc i wytrwalosc
    pozdrowionka
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam,śliczne kolorki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam prawdziwie! ja bym nie miała tyle cierpliwośći, chociaż patrząc na efekt końćowy warto się pomęczyć

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się zestaw kolorów. Te pastele dają wrażenie lekkości. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się też podoba ten misz-masz :))))Pozdrowienia ślę lekko schłodzone wiatrem, który nagania czarne chmury nad Opolszczyznę. Strach się wychylić z domu :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne "chłodzące" kolorki :)
    choć narzuta z pewnością jest przytulna i ciepła :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna.... ależ ty masz cierpliwość!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Krysiu.Widzę, że moje śliczności gotowe. Cierpliwie czekam na przesyłkę.Pozdrawiam serdecznie-Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  9. kolory jak zwykle świetnie współgrają no i lodów mi się zachciało!!!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń