Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 18 sierpnia 2011

Koniec tęczy ...chwilowy:)





Połączyłam duże koła szydełkowe- czyli poduchy:)
Tak, tak, wiem:)), nie bardzo te fioletowe przypominają koło- ale to wina kwadratowych wkładów- poduszek.
Niestety miałam w domu tylko jedną, okrągłą poduszkę, co zmienię niebawem:)
Obiecałam Wam też pokazać- jaki wzór dostałam na to zamówienie.
Same oceńcie, czy podobne?:)

No, zakręcona troszkę jestem, wykańczam po kolei wszystko, stąd być może co dzień post będzie nowy?:)
Tak to właśnie jest....przychodzi czas siewu i czas plonu- jak u nas w życiu:)

Słoneczne, ciepłe, sierpniowe pozdrowienia dla Was:).

8 komentarzy:

  1. que bonitos almohadones! y los colores me gustaron mucho!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te okrągłe.A te jak się robi?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i baaardzo pogodne:)Akurat na poprawę humoru/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Droga! Ja rowniez dawno u Ciebie nie bylam, a tu kolorowy zawrot glowy!
    Poducha z maczkami jest po prostu nieziemska! Brawo!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory - prawdziwa tęcza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo,bardzo podobają mi się te okrągłe podusie !! :)
    I chyba coś takiego widziałabym na mojej kanapie :)
    I napewno czerwień,biel,czarny...hmm..i sama nie wiem,pomyśle nad tym i dam znać bo jesień tuż tuż i trzeba się otoczyć miękkimi,ciepłymi poduchami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. energetyczna tęcza :)
    super !

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń