Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 13 sierpnia 2011

"Siała baba mak, nie wiedziała jak":))








Właśnie tak- nie wiem jaką drugą stronę poduszki z maczkiem wybrać?
Z jednym płaskiem makiem, czy z dziewięcioma?
Plis, plis, plis...pomocy:)
A może 9 maków to już nową poduszką ma być?
Jeśli jesteście chętne na taką poduchę- piszcie, miłe moje...bo jak się rozs-mak-owałam w małych formach kwiatowego patchworku....to zasypię Was niebawem kolorami:))- być może;)

Dodatkowo pochwała dla pewnego turkusowego akrylu- miękki jak puch, śnieg, fale morske...?:)

No i sprawa zaległa; - wyróżnienie przekazuję dalej...ale wybaczcie- jednej młodej osóbce z bloga Natalia Kiwibird;)
To bardzo pomysłowa dziewczyna, bardzo eko, pracowita i twórcza.

O sobie nie będę pisać....bo wszystko wiecie:))z kolorów mojej tęczy
(czyli zmienna, kapryśna, czasem niedokończona...niematerialna i nierealna;)).

Miłego, twórczego, długiego weekendu dla Was:)







6 komentarzy:

  1. Jaką byś nie wybrała drugą stronę i tak będzie śliczna!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ja bym za to dala zeby tak umiec szydelkowac o jejku, niesamowita jestes. A ja bym jednak zostala przy spokojniejszej drugiej stronie, choc u Ciebie wszystko pelen kolorow, ciepla i dobrej energii :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. serrrdecznie dziękuję za wyróżnienie! to bardzo miłe i budujące :) życzę powodzenia w dalszej pracy twórczej, nieustannych inspiracji i zapału oraz kolejnych wyróżnień :*

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem urzeczona Makowa Panienko :)
    trudno doradzic :) zatem nie podejmje sie tak waznego zadania :) a poza tym zgadzam sie z Anka
    pozdrowionka
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  5. nie myślałam że z szydełkowych łatek można zrobić takie gustowne rzeczy! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. No jak zwykle " nie mam słów..."
    Zapraszam Krysiu do mojego nowego bloga po odbiór nagrody oraz do skomentowania mojej w tej sprawie propozycji. Pozdrawiam :)) Magda

    OdpowiedzUsuń