Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

poniedziałek, 19 września 2011

Czy u Vincenta Van Gogha był kot?:))






czyli - "Kobiety jak te kwiaty..."- część druga:))
A tak bardziej serio, oto układanka z tego, co akurat robię jednocześnie i w międzyczasie...plus moja koteczka- Lalka, co to nie przepuści żadnej okazji moim robótkom:)
Czyli łapanie 10 srok za ogon(czyt; 7 prac:) po powrocie z kilku dni wakacji.
I tak te robótki skojarzyły mi się kolorystycznie z moimi zdjęciami:)
Prawda, że podobne? Zachęcam Was do malowania włóczkami- to fajna zabawa:)
Może macie swoje ulubione zdjęcia, obrazy...i da się z Waszych zaczętych(skończonych) bardziej, lub mniej robótek coś wyczarować?
Pozdrawiam jesiennie, ale nie pochmurno, na przekór temperaturom, deszczom i chmurom:)

8 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te Twoje elementy nie mogę się na nie napatrzeć.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. oj a ja czuje,ze ten blekitny drobiazg jeden z siedmiu to moj :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi, hi, hi, z moich to się da zrobić skecz do kabaretu :))))Od kilku lat nie potrafię niczego "wełnianego" doprowadzić do finału, ba, do połowy, do ćwierci choćby, co się zapalę, to klapnę. I pruję :)
    Piękne kolaże, cudne skojarzenia.
    A kota miał, na pewno:)W końcu był ekscentrykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko i Lewkoniu- tak, to Wasze otulacze, a jakże:))
    Aniu, pozdrawiam i ja:)
    Ps. To jestem chyba ekscentrykiem do kwadratu, skoro mam słoneczniki i 2 koty;))
    A właśnie w mojej zabawie o to chodzi, by z kawałków...nie ważne jakich... namalować sobie obraz!!Kabarety uwielbiam;)
    Buziaki dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnei te śliczne kolorowe kółeczka kojarzą się z pracami Salvadora Dali. Cudnie dobrałąś kolory. Moim zdaniem osoby które kiedyś miały okazję obcowac z kotem wiedzą ze obrazki kotów z włóczką nie są tylko wymysłem ale prawdą:) stąd miłość do robótek;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz racje, w galerii Twoje prace prezentowalyby sie rownie dobrze jak obrazy. A ja zwiedzilabym bardzo chetnie taka galerie rekodziela, jakie by nie bylo,moglabym wtedy napatrzec sie do woli, ajeszcze gdyby mozna bylo dotknac, to by dopiero byla zabawa...
    Kolorowo i jesiennie juz pozdrawiam :) U nas w Austrii spadl w Alpach snieg, 30 cm, wiec wcale nie malo

    OdpowiedzUsuń
  7. Krysiu ;-) romantyczna Duszo, mnóstwo Twoich prac to po prostu " wełną malowane...z pazurem ( Lali)" pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie tu kolorowo, tak na przekór jesieni. a przy każdej robótce KIJ (Kocia Inspekcja Jakości) musi być :D

    OdpowiedzUsuń