Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 18 września 2011

A życie wokół płynie, mimo wszystko:)





W zeszłym tygodniu miałam przyjemność poznać Madzię z Wiśniowej nr 5- osobiście:)
Kto bloguje, wie, dlaczego nasze drogi spotkały się w moim mieście...ale ja nie o tym.

Madzia jest osobą, która przede wszystkim daje wiele z siebie....

Otóż i ja zostałam przez Nią obdarowana:))- za co serdecznie dziękuję.
I wybaczcie- te niematerialne, bezcenne prezenty( o czym wiem tylko ja...) zostawię dla siebie.

Z Wami podzielę się książeczkami- miniaturkami- jakie dostałam od Magdy.
Przepiękne zdjęcia i jeszcze piękniejsze wiersze, myśli, mądrości ludowe i filozoficzne...
To jest właśnie to, czego mi teraz potrzeba, by się zatrzymać, pomyśleć....pożyć....:)
Posiedziałyśmy prawie na takiej samej ławeczce:), był i kot, sikorki i drzewa:)
Madziu, zdrowiej szybko, a ja Ci bardzo dziękuję!

Miłej i dobrej niedzieli dla Was, kochani;)

2 komentarze:

  1. I to jest wielka zasługa internetu, że można poznać niesamowita osoby. Czasem wystarczy że ktoś w komentarzu zostwi po sobie słowa, których akurat potrzebujemy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci Krysiu :-) Bardzo się cieszę, że mogłam Cię poznać. Jesteś cudowną, wrażliwą i pełną miłości do ludzi kobietą. Dziękuję Ci również za ciepłe kapciuchy,czapy, szalik i mitenki. Zima mnie na pewno nie zaskoczy :-) Pozdrawiam Cię serdecznie i ściskam Magda

    OdpowiedzUsuń