Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 19 października 2011

Szaro-perłowa chusta szydełkowa:)








Jest czas siewu i czas plonów:)
U mnie również taki nastał- chusta zrobiona jeszcze w słonku i upale:)- z pięknej, grubej wełny 100%, miękkiej, szarej- perłowej, niegryzącej- jak puch dosłownie:)
No to właśnie wczoraj w pracach wykończeniowych - załapała się na finisz.
Jestem z niej zadowolona bardzo, zostało mi włóczki trochę na beret lub mitenki:)
Jest na tyle duża, by się nią solidnie owinąć, a przy tym lekka:)

Szczegóły techniczne:
- waży ok 30 dkg,
- wymiary; u góry- w ramionach- 212cm, wysokość 100cm
- wzór - autorski:)

Bardzo Wam kochane dziękuję za życzenia zdrowia, chyba zaczynają działać, jak i ja;))
Buziaki dla Was jesienne, ale już optymistyczne...i oby tak zostało:)

9 komentarzy:

  1. Świetna chusta, fantastyczny kolor. Ja też się dołączam do życzeń zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  2. te chusty są fantastyczne :) bardzo podoba mi się wzór na ich wykończenie :) pozdrawiam i zapraszam na nimfowo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna :)
    Szkoda że ja nie umiem takiej zrobić

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też chustkowo się zrobiło więc nie zazdroszczę lecz podziwiam, kolor cudny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i delikatne szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. As you were busy again ..
    You have beautiful things crochet.
    This scarf is a dream!
    ♥ڿڰۣ♥ಌڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥ڿڰۣ«ಌ♥
    Take care
    ♥☼♥Barbara♥☼♥

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna....

    i zdrowka Krysiu zdrowka bo to najgorsze jeszcze w taka pogode:(

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna...

    wspolczuje chorobska, zdrowiej Krysiu jak najszybciej. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie powinnaś być zadowolona, ponieważ chusta jest wyjątkowa:)

    OdpowiedzUsuń