Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

poniedziałek, 24 października 2011

Trzy kolory:)







Kilka kwitnących i zakręconych migawek- dla rozweselenia szarości jesiennych.
Jak wpadła mi czerwona włóczka na szydełko, zrobiłam sznureczek w tak ulubionym przez Was zestawie kolorystycznym:)
Wymieszałam fajną, białą bawełnę z cienką wełenką i powstał dość gruby sznurek- a'la świąteczny:)
Skoro nie ma w sklepach, może macie ochotę?
Chętnie Wam wydziergam po kilka metrów:)

Witam serdecznie nowych obserwatorów i dziękuję za Wasze miłe komentarze, czyli moja praca mam sens:))

Pozdrawiam Was zakręcona kolorowo:)

2 komentarze:

  1. bardzo fajnie wyglądają te 3 kolory, a co z tego będzie?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie wiem, bo to zamówienie , ale można doklejać do kartek, pudełek itp:)
    Pozdrawiam Cię Aniu serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń