Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 24 listopada 2011

Nawet w listopadzie mogą zakwitnąć:)

















Kółeczka szydełkowe i drzewo kwiatowe - znacie już dobrze :)
Na zamówione, małe robótki pewna Kasia czekała długo, ale tak to bywa- czasem odkładam na potem, bo to "szybka robótka" a czas ma swoje prawa- i tak się czekanie przedłuża w nieskończoność..:(

Znów się przestawiłan na nocne zmiany, pracuję do 4 -5 rano, jestem chronicznie zmęczona, stawy rąk odmawiają posłuszeństwa- a wydawałoby się- co tam takie szydełkowanie...

Ale nie o tym Wam chcę pisać, a o tym, że bardzo dziękuję za odzew w sprawie włóczki poszukiwanej.
Mam nadzieję, że któraś z Was mi ją upoluje:)) a ja już nie będę świecić oczami za nieskończony szal:(.

Ponieważ większość z Was haftuje a ja mam wzorów bardzo dużo, postanowiłam podzielić się z Wami, bo ja raczej w tym roku nie nacieszę się haftem:(- jedynie oczy na Waszych robótkach:).
Małe wzorki - adwentowe świeczki i wieńce, nawet Mikołaj już zbiera się do drogi:)
Wzory pochodzą z Sabriny- wydania specjalnego z roku 2004.

Miłego haftowania dla Was:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz