Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 22 listopada 2011

Początki szydełkowe- kolorowe:)




Zaczątek kocyka dla dzieci i bawełniane, koronkowe coś:)

Czy Wy też nie macie możliwości przesyłania zdjęć w interii mailem?
Ja jestem zmuszona komunikować się w sprawach kolorystyczno- wzorzystych przez bloga:)

Lecę do moich kolorowych prac, bo te dni listopadowe takie krótkie, bure, smutne:(

A dziś moja córeczka pisała próbną maturę z polskiego- chyba dobrze:).
Jutro "matma", trzymajcie kciuki, proszę- bo się baaardzo przydadzą;D-
mimo, iż ja zaczęłam kiedyś studia matematyczne;))- ale wiecie- "szewc bez butów chodzi":)

8 komentarzy:

  1. początek kocyka wygląda świetnie.
    Oj, coś wiem na temat matur (rocznik '93) :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sajuki- dziękuje, że zaglądasz, tak wiem, że jesteś maturzystką- moja córka w technikum ma maturę:)
    To my trzymamy za Ciebie jutro też:)
    pozdrawiam serdecznie,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki i powodzenia życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój synus też, mój synuś też :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. A córci powodzenia życzymy i choc odrobinę słońca Tobie Krysiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kciuki oczywiście będą. :) Śliczne są te zaczątki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koronkowe "coś" zdecydowanie coś mi przypomina :)
    Matura.... ech, choć sama dość dawno mam to za sobą, to na szczęście moje dzieciaki jeszcze przed. Trzymam kciuki i wierzę w pełne powodzenie!

    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  8. Slicznie wygladaja te koronki :) Kto potrafi-ten potrafi, a ja kupilam sobie (jak zawsze) ksiazke z wzorami koronek, ale jeszcze nawet nie zaczelam...ale ze mnie len!
    Za corke trzymam kciuki, ale jak Ty kiedys chcialas matematyke studiowac to wcale sie nie martwie-mimo to-trzymam mocno :)

    OdpowiedzUsuń