Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 23 listopada 2011

Włóczka poszukiwana:)

Miłe moje,
od dłuższego czasu poszukuję bezkutecznie cieniutkiej włóczki akrylowej, z włoskiem "Sasanka" w kolorze ecru.
Niestety fabryka jest w upadłości- nie ma i nie będzie póki co dostaw w pasmanteriach:(
Może macie u siebie w swoich zapasach?
Potrzebuję dosłownie 1 motek na skończenie pięknego szala, a jak ktoś ma więcej - też chętnie kupię lub wymienię na moje rzeczy z Tęczowego Straganu.
A jest też prośba, jeśli ktoś znajdzie u siebie w pasmanterii i mi kupi- to oddam za to pół królestwa:))

Na zdjęciu chusta z tej włóczki:)



W celu sprzedaży, proszę o komentarz i mail: krystynac66@interia.pl

7 komentarzy:

  1. Piękny szal. Zobaczę u siebie jutro, po drodze w pasmanterii jak nie znajdę u siebie.:) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdaje się, że u mnie w pasmanterii jeszcze była ostatnio. Zerknę. Jak będzie, to kupię :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A w "zamotane"? Nie wiem jak się ma kolor ecri do naturalnego, może warto zapytać właścicielkę, a nawet poprosić o próbkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. popytam, bo skusiłas tą połową królestwa...zmieści się w moim mieszkaniu;)
    pozdrawiam, dziś żartobliwie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczęta,
    dzięki bardzo, już wiem, to kolor naturalny się nazywa:)-
    Jeśli będzie u Was dostepny, to 2 motki poproszę:)
    I dajcie cynk na mojego maila:), żebym potem hurtowni nie otwierała:))

    Buziaki dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tu wiosennie:) Miło popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety w mojej pasmanterii nie ma tego koloru. Są inne Sasanki, ale akurat naturalnego brak. Przykro mi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń