Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 21 grudnia 2011

Morskie opowieści- tuż przed Świętami:)

"Na całej połaci śnieg...":)
Więc wyrwało mnie dziś na równe nogi po nieprzespanej a pracowitej kolejnej nocy.
Ale zobowiązania trzeba realizować, więc mogę dziś pochwalić się efektem w postaci narzuty morskiej:)




Świetnie się robiło z dobrej jakościowo włóczki, mimo, iż nie obyło się bez improwizacji kolorystycznej- z efektu jestem bardzo zadowolona.
Narzuta jest dla dziewczynki, która mieszka nad morzem:)
Dołączyłam zdjęcie wzoru jaki dostałam(niestety nie znam autora)- miało być podobnie:)







Mięciutka, przytulna- kolorystycznie połączenie morskich odmętów i plażowego piasku:)- w muszelkach własnego pomysłu:)
Ech, rozmarzyłam się:))
Nie dziwicie mi się już chyba, że tak chętnie uciekam od szarości dnia- za oknem- do swoich kolorów, to po prostu ratunek dla mojej duszy:)



Dane narzuty:
- 165 kwadratów(dokładnie 708 nitek do schowania- wszycia:)
- włóczka; wełna, akryl, polyamid- "Bergere de France- Ideal"
- waga; ok 1,40 kg.
- czas pracy; ok 200 godzin.

Życzę Wam, kochani miłego, rodzinnego rozgardiaszu przedświątecznego:)

Mnie życzcie cierpliwości, bo jeszcze mam do zrobienia co nieco szydełkiem i drutami, a padam na nos i nerwy wysiadają:(.
A potem(w piątek?) już tylko przygotowania do skromniutkich Świąt.

Buziaki, pomimo wszystko:)

8 komentarzy:

  1. Cudo.
    Narzuta prześliczna i kolory - marzenie.
    Brakuje mi słów, żeby wyrazić swój zachwyt.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna narzuta! Przepiękna! Kolory akurat moje - uwielbiam kontrasty :)

    A święta mogą być skromne, ale nieskromne mają być miłość i pokój panujące w trakcie ich trwania i nie tylko.

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo pracy włożyłaś, ale efekt imponujący - śliczna narzuta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny ten pled :) najbardziej ważna wg mnie w tym całym poście jest informacja, jak długo się tak wielką robótkę wykonuje, bo naprawdę niektórzy nie zdają sobie sprawy.. wszystko chcieliby na wczoraj, najlepiej za półdarmo, a to przecież ciężka praca.. Podziwiam Twoją twórczość już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna !!
    Podziwiam Twój talent i cierpliwość.
    Taka narzuta ewentualnie pled , to jedno z moich odwiecznych marzeń....
    Święta tuż, tuż,
    a u mnie jeszcze cała masa rzeczy do zrobienia.
    Wszystko musi być tak , jak zaplanowałam .

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne!!! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pani prace są poprostu obłędne :) chciałabym mieć tyle talentu i cierpliwości, aby wykonać tak piękną narzutę.

    OdpowiedzUsuń