Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 9 grudnia 2011

Muszelki w papućkach i kolorowe korony dla królewiątek:)






Tak to jest, jak człowiek czyta bez zrozumenia lub ma '"myśli nieuczesane":))
Pośpiech jest złym doradcą, lub też "spieszyć się trzeba tylko przy łapaniu pcheł" - jak mawiał mój ukochany nauczyciel matematyki:) w szkole średniej, gdy robiłam głupie błędy w równaniach:))

A wracając do tematu papućki mały być "z białym wkoło"- więc szybko dorobiłam brakujące 30 muszelek:)

Trzy korony powstały z bawełny do sesji foto dla noworodków.

Dobrej soboty dla Was:),
pomimo słoty, przenikliwego zimna, wilgoci i mroku już od godz.16.00 u mnie:(.

3 komentarze:

  1. Jakie to śliczne! :) Może masz jakąś fotkę ze sweterkiem dla niemowlaka bo chciałam zrobić niespodziankę dla siostry wnuczka który się urodził niedawno. :) Mam mnósteo gazetek od drugiej siostry ale tam nic nie ma dla dzidziusiów. :( Co do siostry oczywiście że jej powiem co myślę o jej opiniach, jaką przykrość wyrządza. Dziś nawet u niej będę. ;)Miłego dnia Krysiu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny komplecik i wszystko zresztą co robisz .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A kursy szydełkowania może prowadzisz? Chętnie sie zapiszę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń