Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 8 stycznia 2012

"Ale to już było..." (?) :))

Kilka zdjęć moich czapek i szalików z "epoki melanżu" :))
Tak..., to sporo czasu temu bardzo mnie uspokajały prace z tworzeniem własnych melanży na drutach- to świetna zabawa, uzyskujemy wtedy dowolną paletę barw:)










Jeszcze mam trochę do pokazania, jak się dokopię do tych schowanych:)
Mam nadzieję, że zima  (troszkę śniegu:)  jednak przyjdzie i skorzystacie z moich czapek i szali:)
Niedzielne buziaki dla Was:)

PS. Moja córeczka tańczyła dziś ze swoim zespołem mażoretek dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Katowicach:)
Nie mamy zdjęć z tego wystepu, ale prezentuję Wam zdjęcia z Katowic - w strojach takich jak dziś;)




2 komentarze:

  1. Krysiu, ale już masz dużą córę :)
    Czy Ty Kobieto wychodzisz kiedyś na prostą?? Masz tyle pracy, ciągle tworzysz... coraz to piękniejsze rzeczy... Pamiętaj, że jeszcze kocyk dla mojej Małej na kwiecień trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cierpliwa Madziu, pamiętam:)
    "Na prostą" wychodzę jak wychodzę czasem z domu:))
    A córeczka, duża? tylko troszkę wyższa ode mnie:)
    a serio- czas leci- dzieci rosną:))często szybciej niż byśmy chcieli...

    OdpowiedzUsuń