Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

wtorek, 27 marca 2012

Bratki i broszka prawie jak piwonia:)

Podsyłacie mi różne linki , a ponieważ nie schowałam jeszcze tęczowych włóczek- zakwitły bratki:)


Tradycyjnie u mnie - metoda "prób i błędów" jest w użyciu cały czas zamiast poszukiwań schematu:)



Zapomniałam, że jednak na codzień mam taką odlotową i starą bluzę- ale ze względu na bratki ukochaną:)


Broszka do tęczowego beretu lub też do innego zastosowania zrobiła się sama:)


Może i Wy spróbujecie zrobić bratki czy inne kwiatki:)
chętnie popatrzę i skorzystam z Waszych rad?:)

14 komentarzy:

  1. też bym tak chciała umieć , są śliczniusie.)))

    OdpowiedzUsuń
  2. że też Tobie coś tak samo się robi ;)
    Piękne te bratki i inne kwiatki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie sliczne te bratki! a co do metody prób i błędów.. u mnie własnie tak powstaje większość rzeczy, a nawet jeśli mam opis i schemat, to rzadko zdarza mi się nie wprowadzić własnych poprawek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne bratki :D skąd masz taki wzór?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki babeczki;)
    Yoko, w poprzednim poście dostałam link, zajrzyj do komenarzy, ale jak pisałam, z głowy raczej...:)
    Pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sorki, dwa posty wcześniej:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Tu zawsze tak pięknie kolorowo!!! Bratki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pieknie..kolorowe i kwieciscie..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  9. ale te bratki piękne-jak żywe:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne bratki! Ostatnio zrobiłam serię różnorodnych kwiatków na wymiankę, udał się jeden żonkil (niestety niezbyt doskonały), mam jeszcze w głowie niezapominajki. O bratkach nie pomyślałam, a Twoje są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne brateczki, to chyba Twoje ulubione kwiatki..:-)

    Ja nie doradzę, ja się od CIebie uczę:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. No przepiękne te broszki :) a ta przy berecie cudna!!! nie mogę się już doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie wygląda na tym berecie!!!! nie mogę sie już doczekać :) Justyna

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne te bratki! Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń