Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 8 marca 2012

Bukiet szydełkowy- nie goździkowy:)

Lubię to Święto Kobiet- niezależnie od tego, czy dostawałam goździki, tulipany czy frezje:)
Jeszcze do niedawna miałam takie, sentymentalne płatki, zasuszone od 30 lat...:)



Wszystkim Kobietom,
jakie tu spotykam, 
tym "od dłuższych maili i krótszych", tym "od twórczości" i tylko "od oglądania"
życzę uśmiechu i słońca na codzień w sercu, 
nawet gdy go brak na niebie:) 
oraz tego,
by kwitły niezależnie od  pory roku swojego życia:)

Posyłam Wam mój szybko wymyślony bukiet szydełkowy, pastelowy, delikatny.

Muszę rówież pochwalić się niespodzianką, jaką mi zrobiła Ania z Opowieści z Zielonego Kufra.


Jest to puszka i szyld na drzwi- w kwiatowy kobiecy motyw anemony?:), które sama ozdobiła.
Aniu, skąd wiedziałaś, że nie mam szyldu?:))
Puszka stoi przy kompie i zamieszkują w niej szydełka.
Bardzo Ci miła moja dziękuję:)

9 komentarzy:

  1. Piękne życzenia...również wszystkiego najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez niecierpliwość usunęłam komentarz od Aricia,
    przepraszam i wklejam:

    Wszystkiego najlepszego. Oby każdy dzień był tak miły jakby był świętem.

    OdpowiedzUsuń
  3. tobie rowniesz wszystkiego najlepszego kobiecego:)),,,a u ciebie juz nawet nie wiosennie a kolory lata..cieplo..kwiatowo i slonecznie ...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobieta ma tyle siły, że zadziwia mężczyzn. Dźwiga ciężary losu, rozwiązuje problemy, jest pełna miłości, radości i mądrości. Uśmiecha się gdy chce krzyczeć, śpiewa gdy chce się jej płakać, płacze gdy się cieszy i śmieje gdy się boi. Jej miłość jest niekontrolowana. Jedyna niesłuszna w niej rzecz to to, że często zapomina ile jest warta...
    Pozdrawiam i weny życzę

    OdpowiedzUsuń