Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 28 marca 2012

Patchworkowy, wiosenny kocyk do wózeczka:)

Wcześniej były te czapeczki i do nich- wykończyłam wczoraj- w komplecie kocyk- narzutkę:).




Jest na tyle duży i lekki, że można go użyć jak przykrycie do łóżeczka.
Mam nadzieję, że niedługo będę Wam mogła pokazać jakieś zdjęcie z sesji foto:)



Dane techniczne:
-środki kwiatów zrobiłam z różnych włóczek- akryl, wełna,
-tło- delikatnie kremowe- to cieńszy akryl- "Malwa",
-kwadratów jest 35szt.,
-waga;ok.30dkg.

Bardzo mi miło, że moje wprawki kwiatowe Wam się podobają;)
Przyznam, że kiedyś nie lubiłam prac na szydełku, bo wydawały mi się mało plastyczne...zdecydowanie wolałam druty, ażury i żakardy:)
Ale od kilku lat zmieniam zdanie, na szydełku można wyczarować wszystko:) -
chyba po prostu do niego dojrzałam, a może i włóczki inne, bardziej miękkie są dziś dostępne:)

Dobrego dnia dla Was w wiosennej krzątaninie:)

16 komentarzy:

  1. Piekny kocyk, że ja wczesniej na szydełku nie potrafiłam dziergać, bo też bym mojej córci taki zrobił...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękny:) Dzidziuś będzie szczęśliwy, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny kocyk...idealne kolorki:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje kocyki są prześliczne,sama przymierzam się do zrobienia takiego dla pewnego dzidziusia:)zastanawiam się jedynie czy lepiej łączyc te elementy szydełkiem ,czy zszywac?

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny kocyk..ja dzieki tobie pewnie znow sie pozachwycam szydelkiem...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  6. witam
    dziękuję za zaproszenie i jak widać jestem i jak najbardziej znajduję coś dla siebie-piękne rzeczy na szydełku tworzysz i wiesz ja tak samo miałam z tym szydełkiem jak ty, traktowałam je po macoszemu a teraz wielbię je ponad wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocyk cudowny, kolorki zachwycające!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. jest idealny :)
    Pozdrawiamy M&T

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kocyk a te kolorki ach... Maluchowi na pewno będzie pod nim wspaniale.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowita lekkość tych kolorów na bieli - pierwszy raz tu zawitałam i jestem pod ogromnym wrażeniem - wiem ile może szydełko, ale tego się nie spodziewałam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne rzeczy robisz, i te kolory takie radosne. :)

    OdpowiedzUsuń