Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 11 marca 2012

Zupełnie małe kwadraty dla milusińskich:)


Poproszono mnie o zrobienie czapeczek retro, do sesji foto:)dla niemowlaków.
Przy czym dostałam precyzyjną liczbę kwadratów w obu czapeczkach 2 i 4.



Wybór kolorystyki mój...jakem indywidualistka :)a każdy kwadracik jest inny.
Dodałam szureczek, który można zastąpić szeroką wstążką atłasową np. w kontrastowym kolorze, też będzie stylowo:)


Niestety z braku małej główki pod ręką:) zdjęcia na szpulce.



Za oknem u mnie słonko i chmury...ale jakie optymistyczne już:)
Udanego i twórczego tygodnia dla Was!

13 komentarzy:

  1. Ależ malusieńkie...cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne czapusie i faktycznie retro... i bardzo fajny pomysł na wykorzystanie kwadracików.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy tworzysz... Przeleciałam całą pierwszą stronę bez mrugnięcia okiem, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, jakie słodziachne! I lekkie jak obłoczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne!!!Oj właśnie dziergam podobną kolorystykę!!:-) I chyba wzór na czapeczkę zgapię i zrobię maleńkiemu mojemu na wiosnę!:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne rzeczy robisz...bardzo ladne czapusie i takie twoje..sliczne...masz w dloniach..glowie i duszy to cos...ciesze sie,ze cie znalazłam...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne Krysiu...
    aż mi się niemowlaka zachciało ;)
    Buziaki M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle kolorki pięknie dobrane. Jak niewiele trzeba żeby stworzyć coś tak efektownego. Osobiście bardziej podoba mi się ta z dwóch kwadratów. Piękne są obie!

    OdpowiedzUsuń
  9. oj jakie fajne, a kolory - takie świeże:)
    miłego tygodnia:D

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne :) Cudne są Twoje produkcje

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne czapeczki:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń