Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

piątek, 27 kwietnia 2012

Radosny, majowy kocyk szydełkowy:)


...ma z tego być, do wózeczka i łóżeczka, czy też na majówkę, która tuż tuż:)



Nie wiem jak u Was, ale ja muszę popracować w te majowe, pierwsze, wolne dni, by nadgonić czas choroby.
Zaległości jakoś nie maleją a rosną, mimo, że pracuję coraz więcej..:)
Ale to dobrze, bo to znak, że Wam się podobają poduszki, kocyki i inne misz-maszowe szydełkowce:)
Tylko muszę Was prosić o cierpliwość:)- wszyscy się doczekają;)
Ostatnio popsuł się nam komp na jakiś czas...ale sytuacja została opanowana przez mojego syna:)
Teraz obiecuję już tylko gotowe moje prace Wam pokazywać:)
Łapcie słonko, ciepło i ładujcie akumulatory:)
Może i mnie się troszkę uda między jednym motkiem a drugim?:)

11 komentarzy:

  1. Wesoły i pobudzający zmysły ten kocyk :)) Piękny! Mimo wszystko życzę dużo wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny wiosenny kocyk :)) Krysiu Ty to masz cierpliwość do tych kwadracików podziwiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, wiosenno-pastelowy, cudo. Pozdrawiam majówkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. VEry, very nice! BEst regards, PiPa

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kocyk, życzę cierpliwości w szydełkowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknaśne. Wstyd przyznać, ale dopiero tu trafiłam. Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo piękny ten kocyk, ja też zrobiłam motywy ale na narzutę ,ale nie mam pojęcia jak je połączyć ,może masz jakiś pomysł?

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie wszystkich,
    Mam pytanie jak sie laczy takie kwadraciki w calosc?
    Pozdrawiam serdecznie ANNA

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu i Gosiu,
    metod jest wiele:
    -można od razu w trakcie szydełkowania ostatniego rzędu
    -zszyc dwa brzegi igłą
    -szydełkiem- łańcuszkiem łączyc dwa brzegi, najpierw wzdłuż, potem w poprzek narzuty
    Tę ostatnią stosuję jak widac najczęściej:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiekne kocyki dziergasz az nie moge sie napatrzec!!!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń