Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 6 maja 2012

Dwie poduszki do morskiej narzuty:)

W grudniu zrobiłam morską narzutę, o TU:), potem poduchy do niej.




I tak czekały, bo miałam wszyc tylko zatrzaski, ale w szufladzie leżały śliczne, drewniane- bambusowe guziczki, które Ola dokupiła do nich.
Jednak ostatnio uznałam, że guziczki dodadzą im uroku.


Jedna poducha to patchwork kwiatowy, druga to fale:)



Włóczka; Bergere de France, wełna z akrylem, polecam, jest mięciutka i szlachetna w dotyku(jeden minus-dośc droga).
Waga; 22 dkg i 16 dkg.

Niebawem poduch szydełkowych ciąg dalszy:)

Z całego serca Wam kochane dziękujemy za wsparcie dla maturzystki:)- bardzo się przyda, zwłaszcza na matmie, bo to dusza nie ścisła, tylko ściśle artystyczna:)


6 komentarzy:

  1. Prezentują się bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentują się wspaniale, niebiańskie niebieskości. Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają się mi te poduchy są cudne narzuta też ,kolorki piękne ,wszystko wspaniałe:)
    Może i mi kiedyś uda sie takie zrobić:)Pozdrawiam i nie martw sie nasze córki sobie na pewno poradzą!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne!!!
    Kciuki trzymam:-)

    OdpowiedzUsuń