Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 23 maja 2012

Listonosz zawsze puka dwa razy...zwłaszcza z alpaką:)

Dziś przyszła zamówiona przez Madzię cudowna wełna, prawdziwa alpaka z Peru:))
Przyznam, że urzekła mnie bardzo, mimo iż cieniutka.
Jak widzicie, złapałam za szydełko i próbki do akceptacji są gotowe.



Oj, będzie się działo:)) przez jakiś miesiąc, bo tyle wymaga praca nad narzutą.
Wełna ta jest cudownie miękka, przytulna, w miarę roboty rozwijają się delikatnie puchate włoski...
Zresztą same popatrzcie:)


A w międzyczasie będę realizować te mniejsze, czekające w kolejce projekty.
Oj zakręcona jestem bardzo w tym maju:)) w kolorze bzu, świeżych liści, młodej zieleni i kwiatów akacji, które mam za oknem.
Buziaki dla Was i słonka , słonka, słonka!

11 komentarzy:

  1. piękna kolorystyka, wełna nawet na zdjęciach wygląda tak, że chciałoby się jej dotknąć

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie się zapowiada, z niecierpliwością będę czekała na efekt końcowy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny zestaw kolorów, narzuta będzie bajkowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie piękne, piekne kolory, cuda, cuda... cieszę się najmniej jak i TY :))) i bzami i Twoimi włóczkami :)))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne kolorki i super welenka...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna wełenka, prześliczne kolorki, będzie narzuta cudownej piękności!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wełenka śliczniutka, aż chce się dotknąć. A mam pytanie jeśli można. Jak łączysz ze sobą te afrykańskie kwiaty? Jestem totalnym żółtodziobem, a zrobiłam ich kilka i nie wiem jak połączyć. Będę wdzięczna za kilka wskazówek . Joasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Joasiu,
    zajrzyj do posta:
    http://galeriamisz-masz.blogspot.com/2012/02/aczenie-patchworkow-may-tutorial.html

    Zszywam po prostu, ale można i szydełkiem.
    pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak tu pięknie... eh... moje marzenie szydełkowanie... Babusia mnie już nie nauczy bo jak mówi oczka już nie ta... dobrze, że drutami i haftem zdążyła mnie wcześniej zarazić... a Twoje kwiatuchy obłędnie piękne!!
    Pozdrawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne kolory, a wygląda na mięciutką, chciałoby się w tę wełenkę wtulić:)

    OdpowiedzUsuń