Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

poniedziałek, 7 maja 2012

Poduszka szydełkowa do wiosennej narzuty:)

Ta narzuta wiosenna chyba najbardziej Wam się spodobała, sądząc po statystyce i ilości Waszych wejśc:)
W komplecie była poducha okrągła a teraz doszyłam guziki do patchworkowej.







Włóczka; wełna z akrylem i sam akryl.
Waga; 20 dkg.
Wymiar; 45x45cm.

Tym razem w roli modelki Sarenka, pilnie obserwuje, czy dobre zdjęcia robiłam:)
Kolory nieco  cieplejsze w tej podusi, a to ze względu na inne ustawienia monitora- padł mi komp, niestety i w laptoku teraz działam.
Cdn :)

13 komentarzy:

  1. To zestawienie kolorów obłędne !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczne są Twoje narzuty!! Soczyste i kolorowe, aż chce się żyć :o)))

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ktoś mi podkradł "bajeczna". Bombowa, niech będzie zatem. Fantastyczna zieleń, żywe to takie, ech.

    OdpowiedzUsuń
  4. Very nice crochet :)
    I like it.
    Kind regards
    Tine :)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie te kolory przyciągają uwagę, wyobrażam sobie piknik na soczystej trawie właśnie na tej narzucie, piękny widok :)
    ale ta w morskich kolorach równie piękna, działa na mnie uspokajająco :)
    zresztą gdybym miała wybrać dla siebie jedną z Twoich narzut to miałabym duuuży kłopot z decyzją...
    są niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne i te zielenie i te niebieskosci z poprzedniego wpisu...sliczne te twoje narzuty,...sama radosc i eksplozja kolorow...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace. Moje serce skradł bialy zestaw w kolorowe kwiatki. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Zarówno poducha jak i narzuta super. Pięknie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przede wszystkim podziwiam za cierpliwość. Ja nie mogę wytrwać do 10 kwadracika bo mi się strasznie już nudzi ;D Śliczne narzuty, ta w błękitach WOW! Czy coś podszywasz pod nie? Czy tylko łączysz kwadraty ze sobą i koniec?

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne narzuty i poduszki!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny komplet, aż się cieplej robi zwlaszcza ze u mnie tylko 8 stopni...

    OdpowiedzUsuń
  12. Narzuta i poducha zjawiskowo piękne:)

    OdpowiedzUsuń