Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 9 maja 2012

Trzy poduszki szydełkowe, niebiańskie...three heavenly, crocheted pillows...czyli uczymy się angielskiego:)

Te poduchy są w drodze:) a my z córką szlifujemy angielski, jutro matury cd:)



Tzn, córka bardziej szlifuje, bo radzi sobie całkiem dobrze, ja umiem małe co nieco..:)
Wasze kciuki na matmie się przydały, dziękujemy!!!!:)


Lalunia w rui, nie odpuściła białym poduchom, w myśl zasady;
"Podobne przyciąga podobne" lub jak kto woli,
"Ciągnie swój do swego":)



I na koniec zagadka dla spostrzegawczych; poduchy różnią się między sobą, czym?
Cdn.

11 komentarzy:

  1. Istotnie, poduchy są niebiańskie. Prezentują się superowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. poduchy różnią się wzorem, jest użyty typowy granny square u kwiatkowy:) trzymam kciuki za angiJelski

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze, ja to widzę, ze wzór inny, tak na oko, ale choćby mnie to kroił, to nie wiem co za jeden.

    Bajecznie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. te z okrągłymi środeczkami są superaśne:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzorkami się różnią, a za angielski to i ja się dołączę do trzymania kciuków ;)))
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. kolory jak wakacje w Grecji - bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tu koleczka, tam kwadraty w niebieskosciach :) Chyba o to chodzi?
    A kciuki trzymam ponownie i bedzie dobrze - musi byc :)
    Pozdrawiam czyli greatings from Vienna !

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że dobrze poszło! Trzymałam kciuki i temat chyba nie był trudny :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze podusie.Można wiedzieć jakiej włóczki pani użyła?Pozdrawiam.;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu,
      błękity różne, zebrane w domu,
      tło to to Kotek.

      Usuń