Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 13 czerwca 2012

Wszystko w proszku... czyli moja strefa kibica:))

No może nie tak całkiem w proszku, bo pracuję ile mogę, przy meczach nawet też, co ciekawsze akcje oglądam b. uważnie;)
A tak serio, to równocześnie tworzę kilka projektów:
- bardzo szybki przód poduszki będzie gotowy dziś


- różanych ogrodów angielskich mam już 1/4:)


- 2 poduchy marynarskie czekają na zatwierdzenie odcieni granato- niebieskiego:)

...
a jeszcze są kocyki, papucki, kwiatki... i sama nie wiem co.

Moja strefa kibica wygląda tak;


i jak szybko zmieniają się kolory koszulek drużyn na murawie, tak szybko zmieniają się kolory na moim niezmiennie zielonym- jak nadzieja szydełku:))

Nasi grają jak się patrzy!
Widac doping kibiców czyni cuda!
Pogoda u nas bardzo sprzyja Mistrzostwom Europy:),
trochę deszczu, trochę słonka i wiatru u mnie.

Do jutra mili moi:)

6 komentarzy:

  1. Jak zwykle wszystko piękne :) Chyba nastepnym razem rzuce sie na pledzik z kawałaków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ile tu się dzieje :)) I jeszcze kibicujesz :)) Super :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju!!! Jakie cudo...to chyba dla mnie się tworzy:D:D Już się nie mogę doczekać:D

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne kolorowe prace...beda piekne efekty...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i przytulna strefa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie chyba wszystkie zestawienia kolorów mi się podobają ale jedynka zachwyca i łapie za serce:)

    OdpowiedzUsuń