Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 4 lipca 2012

Maleństwo na szydełkowym kocyku:)

Jakiś czas temu, o TU, robiłam czapeczkę i kocyk do sesji foto u artystycznej Agnieszki.
Dostałam kilka dni temu zdjęcia, więc za zgodą pokazuję światu:)




Prawda, że słodkie maleństwo?
A u mnie własnie minął kryzys, ostatnie dni spędziłam z córką w szpitalu- wypadek na rowerze- głowa.
Nie wiem jak to przetrwałyśmy, chyba tylko dzięki dobrym duszom, jakie były wkoło nas i wspierały.
Dziękujemy kochani:)
Teraz już wszystko w miarę ok.
Ale musicie mi miłe moje wybaczyć zaległości w zamówieniach, w tym stresie nie było mowy o robieniu czegokolwiek...
Ale mam i dobrą wiadomość , trzymane kciuki przydały się - matura u córki zdana, nawet całkiem dobrze:)
Więc teraz szybko, bardzo szybko wykańczam projekty po kolei.

I moja rada, są wakacje, pilnujcie dobrze swoich pociech, poświęcajcie im więcej czasu i uczulajcie na czyhające niebezpieczeństwa.
Tylko dzieci, bliscy, miłość i zdrowie to nasz skarb, bezcenny...nie dany nam na zawsze i na wyłączność, niestety...

Pozdrawiam Was upalnie bardzo, ale już otymistycznie;)

7 komentarzy:

  1. Śliczności:) Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymaj sie Krysiu :)) A pledzik i czapeczka cudna nie mówiąc juz o tym dzieciaczku :))

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, niestety czułam, że coś niedobrego się stało... .
    Mam nadzieję, że córeczka szybko zapomni i wszystko będzie już tylko dobrze :).
    Niemowlak w Twoim dziele cudny! Piękne zdjęcie.
    pozdrawiam Rodzinkę sedrecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocze zdjęcia:)))
    Zdrowia dla córeczki:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziak słodziakowy :)) W słodziakowym otoczeniu :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, te nasze dzieci... cały czas się o nie boimy i zawsze bać będziemy... Niech już wszystko będzie u Twojej córeczki tylko lepiej, trzymam kciuki!
    A pled i czapeczka cudne, nie wspominając o tym śpiącym słodziaku!
    Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. UROCZE, takie chwile muszą być cudowne ;))) Dla Ciebie...

    OdpowiedzUsuń