Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

środa, 15 sierpnia 2012

Bawełniane kwiatki- podkładki:)

Na wielu szydełkowych, zagranicznych blogach spotkałam ten wzór podkładek pod kubeczki:)
Jak widzicie, spróbowałam i ja, tak bez wzoru, "na oko":)

Wybór kolorów przypadkowy, nie zgarnęłam na szydełko innych modnych kolorków, bo wtedy podkładkom nie byłoby końca....a moje przemiłe klientki zrozpaczone.

Ja od wczoraj odpoczywam od szydełka, niestety staw dłoni odmówił posłuszeństwa, ból dokuczliwy mnie dopadł.
Ale tam, nie damy się:)
Wielu szydełkowych pomysłów Wam życzę i ich bezproblemowych realizacji:)

6 komentarzy:

  1. podkładka jest boska a kolory absolutnie moje!

    OdpowiedzUsuń
  2. podkładki super a ból znam dobrze od kompa jest już prawie rok ze mną :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, znam ja te bóle! Ja czasem nawet od za długiego trzymania igły mam problemy...
    Życzę żeby szybciutko się poprawiło, a Twoje szydełkowe robótki są jak zawsze prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Od paru dni często zaglądam do Ciebie i zainspirowałaś mnie... wróciłam do szydełkowania! Wczoraj też zrobiłam podkładki :) Twoje są przepiękne! Wszystko co robisz jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny wzor podkladki i sliczne kolory...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne podkładki :)
    Bóle stawów są moją codziennością, odpoczynek dobrze Ci zrobi :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń