Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Szare i różowe, bawełniane kwadraty:)

Poszłam za ciosem i na szydełko wskoczyła bawełna.
Skoro upał, to wełnę sobie dawkuję jak lekarstowo, wieczorem późnym gdy już nieco chłodniej w moim bardzo południowym mieszkanku:) ...za to do rana prawie;)


Jak widzicie, spóbowałam też innych kolorów i gatunków bawełny, jak to będzie wyglądać.
Na razie powstaną dwie poduszki: jedna z kwadratów róż i szarych-grafit bardziej, a druga ten jeden duży kwadrat ażurowy.
Te pozostałe wkomponuję pewnie w jakiś przód następnej podusi.



Jeśli Wam się podobają, piszcie, bo mogę zrobić we wszystkich kolorach tęczy lub pasteli:)
Dobrego tygodnia dla Was

PS.
Pytacie mnie, więc odpowiadam;
Środek poduszki  zrobiłam korzystając troszkę z tego wzoru;)
Reszta, to moja radosna twórczośc, czyli wzorów nie ma:) bo nie zapisuję ich.

7 komentarzy:

  1. Piękne kolory :-)
    Wcale się nie dziwię, że teraz wolisz bawełnę :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie się podoba ostatni zestaw :)z kroplą pistacji i ecri - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, cudne, cudne :)

    A jest możliwość udostępnienia wzoru?

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, cudne, cudne :)

    A jest możliwość udostępnienia wzoru?

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne kolory...zreszta jak kazde twoje polączenia..masz zmysl...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale. Słońce chyba pogodnie działa na twoje dzierganie? Wzór bardzo ładny, i podoba mi się jak dobrałaś zieleń do tej gamy kolorów, bo nie każdy odcień by pasował. Pięknie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń