Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

czwartek, 6 września 2012

Chorwacki kocyk w ramce :)

Zrobiłam kocyk dla maleńkiego chłopczyka, ale kolorystykę mogłam zasugerować sama:)
I fajnie się robiło , szybko.

Już mi się znudziło wkoło to białe tło, więc dla odmiany zrobiłam kolorową ramkę.
Mam nadzieję, że spodoba się mamie dziecka i mamie chrzestnej, która to zamówiła na prezent:),
dziękuję Polu:)

Kocyk waży ok 35 dkg, ma 30 kwadracików.

Kojarzy mi się z plażami Chorwacji, gdzie od dziś odpoczywa moja córeczka, po długich, ale pracowitych wakacjach:)
Lazurowe, turkusowe morze, kamieniste i piaszczyste plaże, morska piana...ech,
może i ja kiedyś to zobaczę:)

W związku z tym ja mam więcej czasu i mogę nadgonić wrzosowisko z alpaki:)
Buziaki:)

9 komentarzy:

  1. koryk sliczny...faktycznie jak plaza..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wszystkie Twoje prace i ten kocyk jest prześliczny! Bardzo lubię takie kolory. Maluchowi z pewnością będzie się pod nim smacznie spało . Pozdrawiam Joasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawil mnie tytul "chorwacki kocyk", myslalam ze to wzor lub motywy, ale jak przeczytalam to jednak stwierdzilam ze masz racje, kolorystyka morska czyli i Chorwacja moze byc. Uwazam ze z ramka wyszedl duzo lepiej, jest taki bardziej wyrazisty i ma charakterek - podoba sie :) Pozdrawiam cieplo,pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocyk śliczny! Ja zawsze robię kolorowe "ramki" lubię je bo zamykają robótkę. Pozdrawiam Dominika

    OdpowiedzUsuń

  5. Uwielbiam patrzeć na Twoje prace! Dzięki że zamieszczasz tyle fotek. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się! Kocyk jest przecudowny! Śliczne rzeczy tworzysz. Pozdrawiam serdecznie! Aszka. Zapraszam również do siebie www.firuraszkiaszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny ! jak wszystko co tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te Twoje kocyki!! Zastanawiam się z jakiej włóczki je robisz?? W którymś pości czytałam, że z Malwy. A ten konkretnie z czego jest?

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu,
    ten jest z akrylu- Kotek, to z niego zawsze prawie robię tło
    a z Malwy bardzo rzadko.
    Dzięki i pozdrawiam kolorowo:)
    K.

    OdpowiedzUsuń