Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 23 września 2012

Do wyboru, do koloru, czyli moje wariacje na temat tęczy:)

Dziś przedstawiam dwie strony szydełkowej poduchy.

Są inne niż dotychczas zrobiłam, ale już wiecie, że robię z tego co mi się pod rękę nawinie;))


Jutro postaram się pokazać kolejne dwie wersje, by rozgonić szarość dnia codziennego.
I chyba mi się udało, bo zapowiadane są upały za tydzień!- hurrra!!!:)
Dobrego wieczoru Wam życzę, zakręconego pozytywnie:)

12 komentarzy:

  1. Cudownie, pozytywnie zakręcone tęcze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te Twoje kolorowe prace, aż się buzia uśmiecha widząc tyle kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne niesamowicie kolorowe i energetyczne po prostu świetne :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże... Jaka energia... Cudownie, że na te zimne wieczory mnie tak ogrzewasz tymi kolorami... No BAJKA

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kolory kojarza sie automatycznie z latem, plaza, Karibik, muzyka reggae, i mnie osobiscie z Bob,em Marleyem, urlopem i dobrym humorem...A wiec jak tu nie byc pozytywnie zakrecona - kiedy inaczej, patrzac na te kola, kolka i koleczka - po prostu sie nie da :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory śliczne, faktycznie tęczowe :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy mi się nie znudzą kolory :) Uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczniutkie - zawsze mnie te Twoje tęcze urzekają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale sie cudnie na to patrzy:D tyle ciepła od nich bije!!! super:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne i przepiękne!
    Pooglądałam i gęba mi się śmieje! Wspaniałe są Twoje prace, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczne jak zawsze ale te kolory - cudowna tecza w Twoim wydaniu...

    OdpowiedzUsuń