Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 8 września 2012

Moje kocyki Waszym okiem:)

Paula była tak miła, że już dostałam zdjęcia moich kocyków w Jej słodkiej aranżacji.
Ja jestem zachwycona , bo jak fachowe oko architekta zrobi zdjęcia, to wiadomo:))
Tu kocyk i bamboszki Damianka, karteczka autorstwa Poli ;)


A tu maleńka Zuzia i jej kolorowy kocyk:) tyle, że z przejęcia fotografa, na lewej stronie:))




Dzielę się więc z Wami radością ze sprawiania innym uśmiechu
i posyłam nieco ciepła, takiego kolorowego, przytulaśnego:)

7 komentarzy:

  1. No i jak sie tu nie zachwycic takimi "slodkosciami". Jak widac ,to mala wlascicielka i kolorowy kocyk sa dla siebie po prostu stworzeni, pozdrawiam cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia i kocyk też :)
    Sama wiem, ile radości robią zdjęcia zrobione przez nowych właścicieli prac. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja też uważam, że ten kocyś jest przesłodki i tak pasuje do właścicielki :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudno się nie uśmiechnąć na taki widok. :)))

    Co do pomyłki z lewą stroną kocyka to świadczy ona bardzo dobrze o wykonawczyni kocyka i jest najwyższym komplementem. (Bo to znaczy, że obie strony są równie starannie wykonane) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak modele oddają całe piękno twoich prac. Najwspanialsze to uczucie zrobić coś z czego ktoś się ucieszy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń