Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

niedziela, 30 września 2012

Tęcza zamknięta w poduszce i moje zoo:)

Dwa koła połączyłam szydełkiem, wszyłam zatrzaski i jest:)


Podoba się moim towarzyszkom życia i szycia:) jak widać , tłok na wybiegu był spory:))

Obiecałam Wam inne wersje kolorystyczne, ale na razie wciągnęły mnie zaległe prace i czapki na drutach:)

Mam jeszcze apel do Was- zajrzyjcie proszę do Sklepiku pod Orionem -
tam czasem można zakupić moje kolorowe prace,  w dodatku na szczytny cel- utrzymanie zwierząt, tych najsłabszych, uratowanych często z tragicznych sytuacji.

Idzie jesień i zima....ciężki czas dla zwierząt, trzeba im pomóc.

Dziewczęta, które coś tworzą mogą również zgłaszać tam swoje prace charytatywnie, zachęcam w imieniu moich zwierząt, również przygarniętych z ulicy:)

Dobrego tygodnia Wam życzę i oby październik był równie słoneczny i ciepły- jak dzień dzisiejszy:))

3 komentarze: