Im dłużej żyjemy-tym większe zataczamy kręgi:)


Obserwatorzy

sobota, 20 października 2012

Czapka i mitenki w melanżowych warkoczach:)



Ten komplet zrobiłam z podwójnej, cudownej, cieniowanej wełenki:)
(Drops Delight: 75 % wełna, 25 %polyamid, colour nr 05) wyłącznie na drutach.
Kolory złożyć w jedno- nie było łatwo.
Wyrobiłam do ostatniego centymetra, dwa moteczki po 50 g, więc z tej przyczyny kciuki w mitenkach wyszły na szwie bocznym- bez dodatkowego dziergania.

Mam nadzieję za kilka dni skończyć pracę nad alpaką, więc kto wie, może następny post będzie o niej:)

Słonecznych dni Wam życzę w całej Polsce, bo ponoć za chwilę...
mają już być deszcze i śniegi:((...już stoją "za płotem".

Ps.
Wiadomość z ostatniej chwili....!
moje kolorowe poduszki patchworkowe doleciały aż do Australii, czego zupełnie nie wiedziałam, wysyłając je w świat:))
Pomalutku zapełnia się mapa moich geograficznych podróży szydełkowych:))

5 komentarzy:

  1. super włóczka a prace jeszcze piękniejsze. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super komplet w pieknych kolorach...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń